دندان پزشکی کودکان

دکتر حجازی

فوق تخصص ارتودنسي در كرج

فهرست مطالب

فوق تخصص ارتودنسي در كرج

فوق تخصص ارتودنسي در كرج : درمان های دندانپزشکی زیبایی از آن جمله درمان هايى مى باشند كه انتخاب دندانپزشك يا متخصص دندانپزشكى براى فردى كه به دنبال درمان است،دشوار مى باشد. ارتودنسی  نيز از جمله همين درمان هاى زيبايى است كه مراجعه كنندگان برای رفع آن به  دکتر متخصص ارتودنسي يا فوق تخصص ارتودنسی جراحی فک مراجعه می کنند تا بى نظمى دندانهاى خود و يا  ناهنجاری های فکی خود را درمان كنند.

باید گفت زمانی ارتودنسي دندان برای افراد كارى فانتزى به نظر می رسید اما امروزه با افزایش آگاهی مردم جامعه، دیگر کسی به سیم های موجود بر روی دندان توجه نمی کند.

انتخاب یک متخصص ارتودنسي يا فوق تخصص ارتودنسی جراحی فک در شهر تهران یا کرج شاید کار دشواری به نظر برسد اما با مطالعه این مقاله می توانید به راحتی بهترین متخصص ارتودنسي  يا فوق تخصص ارتودنسي در كرج یا تهران را انتخاب کنید.

نحوه انتخاب بهترين دکتر ارتودنسي متخصص يا فوق تخصص ارتودنسي به شرح ذیل می باشد:

  • برای انتخاب بهترین فوق تخصص ارتودنسي در كرج می توانید در دوستان و آشنایان خود جویا شوید یا در گوگل جستجو کنید.
  • پس از انتخاب متخصص ارتودنسی مورد نظرتان برای مشاوره و معاینه به مطب او بروید.
  • همچنین برای اطمینان می توانید نمونه كارهاى ارتودنسي دندان متخصص ارتودنسي و نمونه هاى ارتوسرجرى  فوق تخصص ارتودنسی جراحی فک و جراح فك و صورت را مشاهده کنید.
  • نکته قابل توجه در انتخاب دکتر متخصص ارتودنسي يا فوق تخصص ارتودنسي در كرج اين است كه بخاطر هزینه به هر دکتر ارتودنسي مراجعه نکنید و تجربه و سابقه کاری و میزان تحصیلات او را در اولویت انتخاب خود قرار دهید.
  • درباره هزینه ارتودنسی جراحی فک ، دکتر فرزین اصلانی مقاله ای تهیه نموده و در وب سایت ایشان موجود می باشد که می توانید برای کسب آگاهی بیشتر به آن مراجعه کنید.

 

فوق تخصص ارتودنسي در كرج

 

متخصص ارتودنسي كيست؟

يك متخصص ارتودنسي پس از اتمام دوره دندانپزشكى عمومى در آزمون تخصص دندانپزشكى شركت كرده و پس از آن موفق به گذراندن دوره سه ساله تخصص ارتودنسي شده است.

يك متخصص ارتودنسي صلاحيت انجام درمانهاى ارتودنسي معمولى را دارد و براى انتخاب دكتر ارتودنسي مورد نظرتان حتماً بايستى توجه كنيد كه وى متخصص ارتودنسي باشد.

فوق تخصص ارتودنسي جراحی فک کیست؟

یک متخصص ارتودنسی پس از اتمام دوره تخصص با شرکت در آزمون دوره فلوشیپ ارتوسرجری ( ارتودنسی همراه با جراحی فک ) و  گذراندن دوره  دو ساله فوق تخصص خود را بگیرد.

یک فوق تخصص ارتودنسی جراحی فک در دوره تحصیل خود به صورت علمی روش های درمان ارتودنسی جراحی فک را آموزش دیده و مهارت و دانش لازم  برای این نوع درمان ارتودنسی دشوار و پیچیده را کسب می کند.

ویژگی های یک فوق تخصص ارتودنسی جراحی فک به شرح ذیل می باشد:

  • یک فوق تخصص ارتودنسی با طولانى ترين نوع ارتودنسي سر و كار دارد ازينرو باید صبور و با حوصله باشد و زمان کافی را برای درمان و معاینه بیمار بگذارد.
  • در ارائه طرح درمان و مشاوره ارتودنسي ، سلامت بیمار را اولویت کاری خود قرار دهد.
  • تمامی نکات مربوط به ارتودنسي و جراحی فک را به بیمار توضیح دهد و از او بخواهد که صبور باشد و همکاری لازم را برای به دست آوردن نتیجه مطلوب انجام دهد.

 

فوق تخصص ارتودنسي در كرج

 

بهترین فوق تخصص ارتودنسي در كرج :

باید گفت دکتر فرزین اصلانی تنها فوق تخصص ارتودنسي در كرج ( فلوشيپ ارتوسرجری ) هستند که به صورت اقساطی  اقدام به درمان ناهنجاری های فکی و دندانی بیماران می کنند.

درمان ارتوسرجری یا جراحى ارتوگناتیک به شرح ذیل می باشد:

این نوع درمان برای افرادی مناسب است که دچار ناهنجاری فکی بوده و از سن رشد جهت تصحیح آن گذشته است.

این نوع درمان ترکیبی بوده و توسط متخصص ارتودنسی و جراح فک و صورت انجام می شود.

برای شروع درمان ابتدا دندان های بیمار با ارتودنسی مرتب شده و در موقعیت صحیح خود قرار می گیرند و پس از آن جراحی فک براى رفع ایرادات موجود در فک بالا و فک پایین انجام مى شود و در ادامه  ارتودنسی تكميلى انجام می شود تا در صورتی که دندانی در هنگام جراحی از جای خود تکان خورده بود مجدداً در موقعیت صحیح خود قرار گیرد.

هزینه دکتر فوق تخصص ارتودنسی جراحی فک چقدر می باشد:

برای آگاهی از هزینه های درمان ارتودنسی جراحی فک ( جراحی ارتوگناتيك ) به مقاله هزینه ارتودنسی جراحی فک مراجعه کنید.

همچنین در صورتی که مایل هستید درباره درآمد متخصص ارتودنسی اطلاعاتی به دست آورید به مقاله مربوط به آن مراجعه کنید.

دکتر ماندانا حجازی
متخصص دندانپزشکی کودکان و نوجوانان – دارای بورد تخصصی، عضوو هیئت علمی دانشگاه

( ارتودنسی اطفال – فیشور سیلانت – فلوراید تراپی – فضانگهدارها – روکش دندان شیری – عصب کشی دندان شیری – دنـدانپزشکی تحت بیهـوشی)

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات