دندان پزشکی کودکان

دکتر حجازی

مرکز تخصصی دندانپزشکی کودکان

فهرست مطالب

مرکز تخصصی دندانپزشکی کودکان

والدین برای درمان های دندانپزشکی بهتر است کودک خود را به بهترین مرکز تخصصی دندانپزشکی کودکان ببرند تا با رعایت اصول و آشنایی با برخورد کودکان بهترین نوع درمان را برای آن ها پیشنهاد دهند.

یک مرکز تخصصی دندانپزشکی کودکان دارای یک کادر مجرب و باتجربه می باشد که نحوه برخورد با کودکان را دانسته و به بهترین نحوه با کودکان رفتارمی کنند تا در صورتی که از دندانپزشکی اطفال ترس داشتند از بین برود.

برای درمان های دندانپزشکی لازم نیست حتما به یک کلینیک دندانپزشکی شخصی مراجعه کنید و می توانید با مراجعه به مرکز تخصصی دندانپزشکی کودکان از تمامی خدمات بهره مند شوید.

در يك مركز تخصصى دندانپزشكى كودكان ، تمامى كاركنان از پذيرش ، دستياران متخصص ، متخصص دندانپزشكى كودكان همگى آموزش لازم در زمينه رفتار با كودكان و والدين را آموزش ديده اند و در صورت بروز هر گونه اتفاق غير منتظره آمادگى برخورد و مديريت اين اتفاقات را دارند. و به بهترين نحو سعى مى كنند بهترين خدمات دندانپزشكى كودكان را به خانواده ها ارائه نمايند.

 

مرکز تخصصی دندانپزشکی کودکان

 

هدف از تاسیس مرکز تخصصی دندانپزشکی کودکان چیست ؟

در يك مركز تخصصى دندانپزشكى كودكان ، كودكان از سنين پائين در تمامى زمينه هاى رشد، بهداشت دهان و دندان، عادات دهانى و رشد و تكامل فكين و دندانها تحت نظر قرار مى گيرند و آموزش هاى لازم در زمينه تغذيه و بهداشت به والدين داده مى شود  و در صورت وجود مشكل و ناهنجارى در هر يك از زمينه ها اقدامات درمانى و پيشگيرى انجام خواهد شد تا مشكل برطرف شده و از هرگونه درمان پيچيده و صرف هزينه در آينده جلوگيري شود.

از جمله اين موارد مى توان به مشكلات ارتودنسى كودكان اشاره نمود كه نيازمند همكارى نزديك متخصص دندانپزشكى كودكان و متخصص ارتودنسى مى باشد تا در صورتى كه كودك به دليل مشكل ارتودنسى تحت درمان قرار گرفت، هر دو متخصص در جريان درمان كودك بوده تا در صورتى كه نياز به درمان ارتودنسى ثابت در آينده شد، متخصص ارتودنسى با آگاهى از تاريخچه و روند درمان قبلى، اقدام به ادامه درمان ارتودنسى كودك نمايد.

یک مرکز تخصصی دندانپزشکی کودکان با تمامی مشکلات و ناراحتی های کودکان آشنا بوده و با تجهیزات کامل می تواند بهترین روش های درمانی را برای کودک استفاده کند.

در کلینیک دندانپزشکی کودکان شبانه روزی یک اتاق مخصوص با پوسترها و اسباب بازی های مورد علاقه کودکان وجود دارد تا آن ها با سرگرم شدن در آن اتاق متوجه گذر زمان نشده و بهانه گیری نکنند.

همچنین اتاق انتظار کودکان از اتاق اصلی جدا بوده و باعث می شود که سر و صدای دستگاه ها به گوش کودک نرسیده و باعث ترس او نشود.

در واقع می توان گفت از آنجا که بهداشت دهان و دندان بسیار مهم می باشد و رعایت آن ها از سنین کودکی توصیه می شود با تاسیس مراکز تخصصی دندانپزشکی کودکان می توان کودکان را با آموزش های لازم به رعایت بهداشت دهان و دندان و معاینات مرتب تشویق کرد.

خدماتی که در مرکز تخصصی دندانپزشکی کودکان ارائه می شود به شرح ذیل می باشد:

و غیره که در مقالات قبل به طور کامل درباره تمامی آن ها صحبت کرده ایم.

 

مرکز تخصصی دندانپزشکی کودکان

 

بهترین کلینیک دندانپزشکی کودکان در کرج :

با توجه به افزايش جمعيت و افزايش نيازهاى درمانى طبيعى است كه بسيارى از والدين در شهر كرج نيز به دنبال يافتن بهترين كلينيك دندانپزشكى كودكان در كرج باشند.

در گذشته بسيارى از والدين براى انجام درمان دندانپزشكى كودكان خود به تهران مراجعه مى كردند اما توصيه مى شود امروزه برای انتخاب بهترین مرکز تخصصی دندانپزشکی کودکان در کرج از طريق  پرس و جو از دوستان یا جستجو در گوگل استفاده نمايند.

خوشبختانه امروز  تعداد متخصص دندانپزشكى كودكان در كرج  افزايش يافته است و نيازهاى خانواده ها در شهر خودشان قابل بر طرف شدن است و نيازى به رفتن به تهران نيست.

همچنين خدماتى مانند دندانپزشكى كودكان با بيهوشى نيز از جمله خدماتى بود كه خانواده ها براى انجام آن به تهران مراجعه مى نمودند كه خوشبختانه اين نياز نيز امروزه با وجود مراكز بيهوشى دندانپزشكى در كرج برطرف شده است.

حتما به یک مرکز دندانپزشکی کودکان که نزدیک محل سکونت شما است و دسترسی به آن راحت می باشد مراجعه کنید. متأسفانه  امروزه اكثريت كودكان داراي مشكلات و پوسيدگى هاى فراوان در دهان و دندان خود هستند و به همين دليل براي انجام درمان هاى دندانپزشكى خود نيازمند جلسات درمانى متعدد مى باشند.

همچنين به دليل سن كم و نداشتن تجربه دندانپزشكى، متخصص دندانپزشكى كودكان مجبور خواهد بود در چندين جلسه اول درمان به آشنا ساختن كودك با محيط دندانپزشكى كودكان و روش هاى درمانى بپردازد و پس از اطمينان از همكارى كودك اقدام به درمان نمايد .

بنابراين توصيه مى شود كه حتما به مركزتخصصى دندانپزشكى كودكان نزديكبه محل سكونت خود مراجعه نمائيد زيرا صرف وقت و زمان زياد براى رساندن كودك به اين مراكز به دليل دورى سبب خستگى كودك خواهد شد و امكان دارد روي نمكارى كودك اثر بگذارد.

براي انجام درمان دندانپزشكى كودكان توصيه مى شود كودكان به مقدار كافى استراحت كرده و غذاىخود را ميل نموده باشند تا با نشاط و روحيه خوبى به دندانپزشكى مراجعه نمايند.

درباره پرسنل و متخصص دندانپزشکی کودکان که در آن مجموعه فعالیت می کند تحقیق کنید.

اجازه دهید کودک در آن مجموعه کنجکاوی کرده و كودك دندانپزشک خود را انتخاب کند.

 

مرکز تخصصی دندانپزشکی کودکان

 

درباره دکتر ماندانا حجازی :

دکتر ماندانا حجازی یکی از بهترین متخصصین دندانپزشک اطفال در کرج می باشند که پس از گذراندن دوره عمومی دندانپزشکی ، با قبولی در آزمون تخصص دوره های تئوری وعملی دندانپزشکی کودکان را گذرانده و در حال حاضر مدرس دانشگاه می باشند.

ایشان در کلینیک دندانپزشکی خود با آشنایی و مسلط بودن به روانشناسی کودکان به راحتی با کودکان و نوجوانان ارتباط برقرار کرده و اقدام به درمان آن ها می کند.

هزینه درمان در مرکز تخصصی دندانپزشکی کودکان چقدر می باشد؟

هزینه دندانپزشکی کودکان با توجه به دستمزد دندانپزشک اطفال ، نوع و شدت عارضه و روش درمانی ، تعداد جلسات مراجعه و غیره تعیین می شود.

 

دکتر ماندانا حجازی
متخصص دندانپزشکی کودکان و نوجوانان – دارای بورد تخصصی، عضوو هیئت علمی دانشگاه

( ارتودنسی اطفال – فیشور سیلانت – فلوراید تراپی – فضانگهدارها – روکش دندان شیری – عصب کشی دندان شیری – دنـدانپزشکی تحت بیهـوشی)

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات