دندان پزشکی کودکان

دکتر حجازی

کلینیک تخصصی دندانپزشکی کودکان

فهرست مطالب

کلینیک تخصصی دندانپزشکی کودکان

وجود یک کلینیک تخصصی دندانپزشکی کودکان در شهر ضروری می باشد تا والدین با مراجعه به آنجا بتوانند سلامت بهداشت دهان و دندان کودکان خود را حفظ کنند.

همانطور که می دانید برای اینکه کودک دندان های سالم و طرح لبخند زیبایی داشته باشد ضروری می باشد از زمان رویش اولین دندان شیری با مراجعه به کلینیک دندانپزشکی کودکان شبانه روزی ، روند رویش و مراقبت از دندان های کودک توسط متخصص دندانپزشکی کودکان بررسی می شود.

کلینیک تخصصی دندانپزشکی کودکان در کرج

حتما به این نکته مهم توجه داشته باشید که برای درمان و پیشگیری از آسیب های تهدید کننده دندان ، کودک خود را به یک کلینیک تخصصی دندانپزشکی کودکان در نزدیکی محل سکونت خود ببرید، در این صورت دسترسی شما به کلینیک بهتر بوده و در صورت بروز هر گونه مشکلی سریعاً می توانید کودک خود را نزد دندانپزشک اطفال ببرید.

برای انتخاب بهترین کلینیک تخصصی دندانپزشکی کودکان می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل جستجو نمایید.

پس از تهیه لیستی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی کودکان در کرج و بهترین متخصص دندانپزشکی کودکان درباره آن ها تحقیق نمایید.

به این نکته توجه داشته باشید که نظر کودک خود را درباره کلینیک تخصصی دندانپزشکی کودکان و حتی متخصص دندانپزشکی بپرسید چرا که در این صورت دیگر کودک هنگام مراجعه برای چکاپ، رفتارهای نامناسبی از خود نشان نمی دهد.

محیط کلینیک تخصصی دندانپزشکی کودکان

درباره محیط دندانپزشکی کودکان در مقاله ای به طور جامع توضیحاتی مطرح نموده ایم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به آن مراجعه کنید.

والدین بهتر است بدانند که محیط دندانپزشکی نیز در اشتیاق کودکان برای مراجعه و پیگیری روند درمانی تاثیر بسزایی دارد.

 

کلینیک تخصصی دندانپزشکی کودکان

 

 خدماتی که در یک کلینیک دندانپزشکی کودکان ارائه می شود چیست ؟

در یک کلینیک دندانپزشکی اطفال خوب خدماتی همچون :

  • ارتودنسی پیشگیری
  • فیشورسیلانت
  • فلورایدتراپی
  • عصب کشی
  • جرمگیری و بروساژ دندان
  • رفع پوسیدگی دندان
  • دندانپزشکی زیبایی و غیره.

اهمیت مراجعه به کلینیک تخصصی دندانپزشکی اطفال چیست ؟

بهداشت دندان ها یکی از مهم ترین عوامل در حفظ سلامت کودکان می باشد و رعایت مراقبت از دندان کودکان باید از دوران کودکی و با رویش اولین دندان شیری صورت بگیرد.

شاید گمان کنید دندان شیری به دلیل اینکه موقتی می باشد نیازی به رعایت بهداشت و چکاب ندارد در حالی که این چنین نبوده و سلامت دندان های شیری سلامت دندان های دائمی را تامین می کند.

مراقبت از دندان کودکان

درباره مراقبت از دندان کودکان مقاله جامعی تهیه شده و در وب سایت موجود است و شما والدین محترم می توانید با مراجعه به آن اطلاعات لازم را کسب کرده و آن ها را رعایت کنید.

پس از اینکه کودک به سن مناسبی رسید آموزش های لازم را در خصوص رعایت بهداشت بهداشت دهان و دندان به او بدهید و درباره اهمیت رعایت آن ها توضیحاتی را بگویید.

همچنین تا زمانی توصیه می شود که خود بر روی رعایت بهداشت دهان و دندان کودک نظارت داشته باشید و او را هنگام مسواک زدن و غیره همراهی کنید.

 

دکتر ماندانا حجازی
متخصص دندانپزشکی کودکان و نوجوانان – دارای بورد تخصصی، عضوو هیئت علمی دانشگاه

( ارتودنسی اطفال – فیشور سیلانت – فلوراید تراپی – فضانگهدارها – روکش دندان شیری – عصب کشی دندان شیری – دنـدانپزشکی تحت بیهـوشی)

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات