دندان پزشکی کودکان

دکتر حجازی

دندانپزشک اطفال خوب در کرج

فهرست مطالب

دندانپزشک اطفال خوب در کرج

دندانپزشک اطفال خوب در کرج : والدین هنگام بردن کودک خود به دندانپزشکی بهتر است برای اینکه کودک شان دندان های سلامی در زمان حال و آینده داشته باشد بهتر است به یک دندانپزشک اطفال خوب مراجعه کنند.

دکتر ماندانا حجازی متخصص دندانپزشکی کودکان در این زمنیه دارای تجربه و مهارت زیادی بوده و می تواند گزینه مناسبی برای انتخاب یک دندانپزشک کودکان در کرج یا تهران محسوب شود.

برای بردن کودک خود به نزد یک دندانپزشک اطفال خوب در کرج یا شهر سکونت خود به موارد ذیل دقت کنید.

دندانپزشک باید اخلاق خوبی داشته و بتواند با کودک ارتباط برقرار کند.

دندانپزشک باید مهارت کافی در حوزه فعالیت خود داشته باشد و بتواند با توجه به شرایط کودک بهترین روش درمانی را به او پیشنهاد دهد.

آموزش به کودکان و والدین

یک دندانپزشک اطفال خوب باید نکات مربوط به بهداشت دهان و دندان را به والدین و کودکان آموزش دهند و از آن ها بخواهند که با رعایت آن ها سلامت دهان و دندان خود را حفظ کنند.

درباره مراقبت از دندان کودکان دکتر ماندانا حجازی ، بهترین دندانپزشک اطفال در کرج مقاله جامعی تهیه نموده و در وب سایت ایشان موجود است که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به آن مراجعه کنید.

 

دندانپزشک اطفال خوب در کرج

 

ارتودنسی پیشگیری

ارتودنسی پیشگیری یکی از مهم ترین خدماتی است که در دندانپزشکی کودکان انجام می شود، هدف از انجام ارتودنسی پیشگیری جلوگیری از بروز نامرتبی دندان ها و ناهنجاری های فکی می باشد، این روش درمانی باعث می شود که کودک در بزرگسالی دیگر نیازی به جراحی فک و درمان های طولانی مدت پیدا نکند.

برای انجام ارتودنسی پیشگیری ، پس از تشخیص دندانپزشک کودکان ، کودک به یک متخصص ارتودنسی معرفی می شود، پس از آن متخصص ارتودنسی با همکاری دندانپزشک اطفال اقدام به درمان پیشگیرانه از بروز ناهنجاری های فکی و دندانی در کودک می کنند.

تکنیک های جلوگیری از پوسیدگی دندان در کودکان

از دیگر خدماتی که در یک دندانپزشک اطفال خوب در مطب خود ارائه می کند روش های پیشگیری از پوسیدگی دندان می باشد چرا که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است.

برای جلوگیری از پوسیدگی دندان ، متخصص دندانپزشکی اطفال از فلوراید تراپی و فیشور سیلانت استفاده می کند.

فلوراید در واقع ماده معدنی است که در آب و در برخی از مواد وجود دارد که با مصرف آن ها می توان باعث افزایش مقاومت مینای دندان در مقابل پوسیدگی شد، همچنین این ماده در خمیر دندان نیز وجود دارد.

اما در برخی از مواقع میزان فلوراید موجود در آب و خمیر دندان و غیره کافی نبوده و کودک با مراجعه به دندانپزشکی کودکان به صورت موضعی این ماده بر روی دندان های کودکان قرار می گیرد تا میزان مقاومت آن افزایش یابد.

فیشور سیلانت در واقع به منای شیار پوش است، در این روش ماده مخصوصی بر روی سطح دندان های آسیاب قرار می گیرد و به این ترتیب از باقی ماندن غذا در میان آن ها جلوگیری شده و دندان دچار پوسیدگی نمی شود.

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات